Denna vecka lovar att bli superbusy och stressig. Skönt att ha saker att göra samtidigt som jag känner en del press.

  • Det är ett chefsmöte där jag ska presentera en analys baserat på material som inte alla deltagare levererat.
  • Det är en konferens med ca 50 deltagare där jag ska hålla i en workshop.
  • Det är ett ledningsgruppsmöte där jag ska gå igenom en del resultat och ett projekt som jag driver.

Och sen är det givetvis alla de jobbiga tyska kollegorna (särskilt en av dem) som totalt mailbomar mig och skickar sjukt långa ppt-presentationer som hon inte talar om vad jag ska göra med
. Det löser sig nog.

———————-

Mensen har varit konstig de senaste 3-4 månaderna. Det är superintensivt i två dagar och sen är det slut! Förut konde jag ha mens som pågick i en vecka, no joking, nu är det en helt annan melodi. Vad kan det betyda, tro?