Ibland är LinkedIn riktigt roligt. Jag har en ganska välbesökt profil (LinkedIn är en nätverkplats för CVn kan man säga) och kan se vem som tittat på profilen. Gissa vem som gjort det förra veckan? Jo, mitt lilla ex, han som dumpat mig när vi köpt en lägenhet tillsammans. Han blev ihop med en kollega- som jag dessutom träffat i vänskapssammanhang flera gånger- men det ljög han också om. Så dåligt som jag mått då, fy fan!! Men det är en gammal historia som jag lämnat bakom mig nu.

Och vad är det roliga med LinkedIn då? Jo, det är att jag nu vet att han vet att jag gift mig eftersom jag givetvis heter mitt nya efternamn i min profil. Det gör inte mig nånting vad han vet och inte vet, men för honom måste det ända svida lite. Vi har inte haft någon kontakt på snart fem år nu. Han är inte gift (tacka Ratsit).