Dagarna rullar på och nu är vi på semester hos svärföräldrarna. De vet inget. Jag har visdomstandsinfektion för dem och får jätteont i magen av alkohol. Jag har ”testat” genom att dricka en ölburk (fyllt endast med vatten i smyg) och sen få ont 😉
På måndag ska vi på ultraljud och se om jag verkligen är gravid och om allt går bra.

Jag har panik i omgångar. Är svullen om magen på kvällarna och har svårt att suga in den, tack påsiga klänningar.
Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig att JAG skulle ha barn. Dessa två ord brukar inte ens finnas med i samma mening.
Jag känner mig inte redo alls. Men man är väl åldrig det om man inte tror att barn är meningen med ens liv.
Meningen med mitt liv är att vara lycklig och barn betyder motsatsen för mig. Hoppas det känns bättre sen.

Jag tar en dag i taget och mår lite illa på kvällarna.