I morse vägde jag mig och vågen visade 69,5. Innan vi åkte till sjukhuset för tio dagar sen visade vågen exakt tio kilo mer, 79,5.
Så rent viktmässigt är det 6 kilo kvar till min vikt precis innan och 10 kilo kvar till bröllopsvikten. Så smal vill jag dock inte bli för då passade inga kläder, haha
Jag vill gärna stanna på 62 kilo, det är min trivselvikt.
Om två veckor ska jag börja träna, väldigt lätt till att börja med. Hitta alla muskler, träna core enligt min träningsbok.

Just nu är jag ute på egna äventyr och åker tunnelbana alldeles själv. Känns som förr! Mannen och jag ska kika på rea och jag åker in till köpcentrum en halvtimme i förväg. Han ska sätta sig avsides med barnvagnen på ett kafé medan jag går och tittar.
Igår var mannen på ”permission” på stan i fyra timmar så idag är det min tur. Tacka flaskan 😉