Jävlar, det var inte mer än 5-6h sömn tre nätter i rad i helgen. Och full fart på dagen på det. Jag landade i hemstaden vid 13 på lördagen och på kvällen var det möhippa med limousine och en överraskning för bruden i form av lite manlig striptease 😉 Sen hamnade vi på en karaokebar och det var hur kul som helst. Jag tog taxi hem vid 3 medan resten fortsatte, men jag har helt slut, haha.
På söndagen hade jag en massa ärenden och på kvällen åkte vi med bruden och andra tärnan till ett hotell nära bröllopslokalen, mycket skulle hinna fixas och sen var det morgon igen.
På bröllopsdagen hann vi knappt äta och kissa, och det var kul. Jag framförde min överraskningslåt för brudparet under festen, och badade i beröm efteråt- byta yrke? 😉 Skämt åsido, jag hade velat sjunga på fester/restauranger lite då o då med nåt band framöver. Får se om jag prioriterar upp att få till det nån gång. Hemma igen vid 3-tiden, rätt nykter ändå. Somnade på flyget hem dagen därpå.

Igår var det jobb igen och mina män har klarat sig utmärkt hemma utan mig. Det känns så otroligt bra att vi båda kan åka iväg en helg och bebisen (hmm, han är ingen bebis snart!) känner sig lika trygg med oss båda, och det funkar såpass bra. Nästa helg drar Maken till London med en vän, och det blir mysigt med en helg med pojken. Imorgon fyller han 9 månader (hjälp?!) och ja, han sover fortfarande hela natten- 12h- varje natt. Ocg är en solstråle på morgonen. Tack gode Gud för det så länge det varar.

Direktören på jobbet har visat sig vara en fifflare. När han jobbar med budgeten med sparkrav, så ”höjer han priset på varan innan han sätter den på rea”. Slutsatsen är att han slipper göra några riktiga besparingar i slutändan. Nu är det tre personer som vet om det och den ena, som har mandat, kommer att anmäla detta till sin chef. Inget lär hända med den gamla gubben, men jag har gjort det jag kunnat.

Valresultatet ska jag inte ens tala om. Människorna i detta land är så sjukt bortskämda med allt att de inte ser längre än vad näsan räcker.

Peace.